SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošno

  • Pred opravo nakupa izdelka oziroma storitve si pozorno preberite naše splošne pogoje, saj je predhodni sprejem teh pogojev OBVEZEN za opravo spletnega nakupa izdelkov ali storitev.
  • Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine na spletnem mestu https://sunsevita.si (v nadaljevanju spletno mesto) in določajo poslovni odnos med ponudnikom in stranko, pravice in obveznosti strank pri naročanju izdelkov in storitev, ki so na voljo na spletnem naslovu.
  • Splošni pogoji poslovanja se nanašajo na nakup fizičnih izdelkov, katere ponuja PROFUNDUM, izobraževanje, poslovno svetovanje in trgovina, d.o.o., Vrba 18a, 4274 Žirovnica (v nadaljevanju ponudnik).
  • Splošni pogoji so sestavni del vsakega nakupa izdelka (ne glede na obliko nakupa – preko e-pošte, fizične naročilnice, e-prijave ali preko telefona).
  • Splošni pogoji se uporabljajo za vse stranke enako, razen, če je v okviru prijave na posamezen dogodek določeno drugače s strani ponudnika.
  • Nakupovanje v spletni trgovini je na voljo fizičnim in pravnim osebam.
  • Stranko zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Stranka je ob oddaji naročila posebej opozorjena na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost in strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in politiko varstva osebnih podatkov.
  • Obdelava osebnih podatkov, ki jo ponudnikj izvaja, je podrobneje opredeljena v politiki zasebnosti in politiki uporabe piškotkov. Z vašimi osebnimi podatki, pridobljenimi za namen oprave spletnega nakupa, bomo ravnali skladno z obstoječo zakonodajo.
  • Dolžni ste spoštovati intelektualno lastnino ponudnika, kot opredeljeno v teh splošnih pogojih.

Uporabljeni izrazi

  • ˝Spletna stran˝ je spletna stran, https://sunsevita.si, ki je urejena s temi splošnimi pogoji poslovanja.
  • ˝Kupec (stranka)˝ je vsaka fizična ali pravna oseba, ki je uporabnik naše spletne strani in opravi nakup izdelka oziroma storitve v spletni trgovini.

Upravljavec spletne strani Sunsevita (v nadaljevanju spletna stran)

Upravljavec spletnega mesta https://sunsevita.si je PROFUNDUM, d.o.o., Vrba 18a, 4274 Žirovnica DŠ: SI35818816 MŠ: 8835403000 Na podlagi sklepa Okrožnega sodišča Kranja, je vpisan v sodni register dne 23.3.2021 in je davčni zavezanec. E-mail: info@sunsevita.si

Spletno naročanje in pogoji spletnega naročanja

Spletni nakup na naši spletni strani lahko stranka izvede le, če se strinja s temi splošnimi pogoji, pri čemer se je potrebno strinjati s pogoji v celoti. Delno strinjanje s pogoji ni možno. S potrditvijo teh splošnih pogojev, stranka potrjuje, da je v celoti seznanjena z njihovo vsebino, jo razume in se z njo strinja. Ti splošni pogoji urejajo vse pravice in obveznosti med ponudnikom in stranko in predstavljajo pravno podlago za izvedbo naročila v spletni trgovini. 

Sklenitev pogodbe

Pogodba med ponudnikom in stranko je sklenjena, ko stranka sprejme splošne pogoje preko spletne strani ter odda naročilo izdelka in ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so produkt, cena, poštnina in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo za obe stranki. Po oddaji naročila stranka prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto ali zavrnjeno. Za stranko se šteje oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o stranki je mogoče le ob izrecnem dovoljenju ponudnika.

Cene

Vse cene izdelkov in storitev so razvidne v spletni trgovini in so določene ob vsakem izdelku in dogodku posebej. Označene so v EUR in vsebujejo DDV. Strošek dostave ni vključen v ceno, zaračuna se ločeno. O strošku dostave boste obveščeni v postopku nakupa v nakupovalni košarici, pred potrditvijo naročila. Vse objavljene cene izdelkov in storitev veljajo za končne cene v trenutku potrditve naročila. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo.

Plačilo

Stranka po sklenitvi pogodbe jamči, da bo v celoti poravnala svoje obveznosti do ponudnika, skladno z vrsto izbranega izdelka oziroma izbranega dogodka in načinom izbranega plačila (enkratni znesek ali obročno plačilo) ter zapadlostjo obveznosti. Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

1. Plačilo po predračunu:

Predračun z vsemi podatki za nakazilo in zapadlostjo plačila obveznosti, pošljemo na vaš e-naslov ali fizični naslov. Po prejemu nakazila naročeno dostavimo na izbrani naslov. Račun prejmete skupaj z izdelkom ali po e-pošti v roku 8 dni od zaključka nakupa. Digitalne izdelke prejmete takoj po prejetju plačila, račun pa v roku 8 dni od prejetja plačila. V primeru neplačila bomo po zapadlosti plačila obveznosti vaše naročilo preklicali. V kolikor boste želeli prejeti naročeni izdelek oziroma se udeležiti dogodka, boste morali naročilo ponovno oddati.

2. Plačilo s kreditno kartico (BA, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa):

Vsi nakupi preko kreditne kartice so zaključeni takoj. Produkti so praviloma odposlani v roku 48 delovnih ur. Za reševanje sporov pri kreditnih karticah je odgovoren naš ponudnik procesiranja kreditnih kartic: Stripe (https://stripe.com/). Račun prejmete skupaj z izdelkom ali po e-pošti v roku 8 dni od prejetja plačila.

3. Plačilo mesečne naročnine s kreditno kartico:

Vsi nakupi preko kreditne kartice so zaključeni takoj. Fizični produkti so praviloma odposlani v roku 48 delovnih ur. Za reševanje sporov pri kreditnih karticah je odgovoren naš ponudnik procesiranja kreditnih kartic Stripe (https://stripe.com/). Račun prejmete skupaj z izdelkom ali po e-pošti v roku 8 dni od prejetja plačila. S prijavo na mesečno naročnino se strinjate, da vam mesečno trgamo izbrani znesek ter pošljemo produkt. Preklic mesečne naročnine je mogoč kadarkoli. V primeru neuspele bremenitve, produkt ne bo odposlan.

4. Plačilo preko sistem PayPal:

Vsi nakupi preko sistema PayPal so zaključeni takoj. Fizični produkti so praviloma odposlani v roku 48 delovnih ur. Za reševanje sporov pri transakcijah je odgovorno podjetje: PayPal (https://www.paypal.com/). Račun prejmete skupaj z izdelkom ali po e-pošti v roku 8 dni od prejetja plačila. Stranka je s tem seznanjena, da obveznost do podjetja vključuje strošek naročenih izdelkov kot tudi strošek dostave in morebitne stroške, povezane z izbranim načinom plačila.

Postopek nakupa

Nakup poteka na sledeči način:

  1. Na spletni strani se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalna košarica, v kateri se stranki (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je kupec med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.
  2. Stranka na spletni strani izbere izdelke s klikom na oranžen gumb ”Dodaj v košarico”,
  3. Stranka lahko nato s klikom na gumb ”Nadaljuj z nakupovanjem” nadaljuje s pregledom in nakupovanjem izdelkov in v nakupovalno košarico doda še dodatne izdelke.
  4. V nakupovalni košarici se prikaže strankino naročilo, kjer lahko pregleda svoje naročilo in izbrane izdelke odstrani ali spremeni njihovo količino.
  5. Stranka vnese kodo kupona za popust (če jo ima) in pritisne gumb “Vnovči kupon”.
  6. Če želi zaključiti z nakupom, klikne na povezavo za košarico in nato na gumb “Nadaljuj na blagajno”.
  7. Stranka izpolni kontaktne podatke (ime, priimek, GSM številko, e-mail, naslov, pošta in poštna št., država).
  8. Stranka izbere način plačila.
  9. V zadnjem koraku kupec še enkrat pregleda podrobnosti naročila, vnese morebiten komentar k naročilu, se strinja s splošnimi pogoji in ga zaključi s klikom na gumb “Zaključek nakupa”. V primeru pomanjkljivih podatkov se uporabniku v polju z napako izpiše “obvezno polje” v rdeči barvi.
  10. Ko kupec klikne na gumb “Zaključek nakupa” sistem sprejme naročilo, ter stranki avtomatsko odpošlje elektronsko sporočilo – potrditev o sprejemu naročila, na strankin posredovani elektronski naslov.

Stranka lahko želene izdelke naroči tudi preko elektronske pošte info@sunsevita.si. Pri naročilu preko e-pošte mora stranka sporočiti ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov, ime izdelka in ostale potrebne specifikacije izdelka. V primeru naročila po elektronski pošti je možno le plačilo preko PayPal ali UPN.

Veljavnost naročila

Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko ponudnik po oddaji spletnega naročila pošlje e-mail potrditev naročila na strankin e-mail naslov, ki ga ta navede ob oddaji naročila. V tem obvestilu so navedeni izdelki, ki jih je stranka izbrala, cena in drugi specificirani podatki, potrebni za izvršitev naročila. Če o sprejemu naročila niste bili obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilnici pri vnosu vaših podatkov po oddanem naročilu, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na e-naslov: info@sunsevita.si. V primeru plačila po predračunu se sprejeta naročila obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana, pri čemer ima stranka možnost, da v 2 urah po oddaji naročila preko elektronske pošte na info@sunsevita.si sporoči spremembo naročila ali preklic naročila. V kolikor je bilo obvestilo poslano v roku 2 ur od oddaje naročila, bo sprememba naročila izdelka oz. preklic naročila upoštevan. Stranka se strinja, da se odobrena sprememba naročila šteje za novo naročilo, za katerega je dolžan poravnati vse stroške; to vključuje ceno izdelka, strošek dostave in načina plačila. Predlog za spremembo naročila lahko stranka na zgornji e-naslov poda izjemoma tudi kasneje, ponudnik pa se bo potrudil, da se sprememba naročila izvede. Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko zavrne kasnejšo spremembo naročila, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti in ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi kupcu nastala zaradi takšne zavrnitve.

Dostava in prevzem izdelka

Fizični produkti so na voljo le v Sloveniji, pošiljanje v tujino ni sistemsko določeno. Če želite prilagojeno ponudbo s pošiljanjem v tujino, nas kontaktirajte na info@sunsevita.si. Pri oddaji naročila do 12. ure in plačilu do 14. ure, bo naročeno na vašem naslovu predvidoma v 2 delovnih dneh (če ste za plačilo izbrali kreditno kartico ali Paypal), sicer je rok dostave je 2 – 5 delovnih dni. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da te vpišete pod opombe na dnu naročila. Trudimo se, da vam vse izdelke dostavimo v roku. Pridružujemo si pravico, da lahko v roku 24 ur od potrditve prejema naročila obvestimo stranko o nepredvidenih težavah povezanih z dobavo ali o drugih utemeljenih razlogih (npr. da izdelek ni na zalogi ali da je cena napačno določena) in v skrajnem primeru, če se naročila ne da izvršiti, zavrnemo naročilo in odstopimo od pogodbe, vam pa vrnemo kupnino. Skupaj z izdelkom vam pošljemo tudi račun, ki služi kot davčni in kot garancijski dokument. Na računu so specificirani vsi stroški v zvezi z nakupom in cena. Stranka je dolžna preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Odstop od pogodbe in vračilo izdelka

Obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe

OPOZORILO: Možnost odstopa od pogodbe, opredeljena v tem poglavju, je po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) na voljo potrošnikom; tj. fizičnim osebam, ki izdelke kupujejo za osebno rabo. Pravne osebe NIMAJO pravice do odstopa od pogodbe. Samostojni podjetniki ne predstavljajo potrošnikov; zanje veljajo enaka pravila kot za pravne osebe. Pri odstopu od pogodbe ima stranka pravico do vračila denarja, možnosti dobroimetja ali menjave izdelka. Stranka ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka, pisno sporoči ponudniku, da odstopa od pogodbe, ne da bi ji bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Stranka lahko za odstopno izjavo uporabi Obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe ali na kontaktni elektronski naslov info@sunsevita.si poda nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni po prevzemu izdelka pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na sedež ponudnika mora biti oddana v roku nadaljnjih 14 dni od poslanega obvestila o odstopu. Stroške pošiljanja vračila blaga krije pošiljatelj. Izdelek mora biti vrnjen nepoškodovan, v enaki količini in v originalni embalaži ter s kopijo računa na naslov: PROFUNDUM d.o.o., Vrba 18a, 4274 Žirovnca, s pripisom ”vračilo”. Pri odstopu od pogodbe stranki vrnemo vsa plačila (plačana cena izdelka in stroški poštnine) v roku 14 dni od dneva prejema pisnega odstopa od nakupa. V primeru, da ponudnik prejme poškodovan izdelek oz. v drugačnem stanju kot je bil kupcu poslan, ima pravico zavrniti izdelek, s tem pa tudi vračilo kupnine.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je stranka prejela fizično poškodovan paket ali v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času. Naslov za vračilo blaga je: PROFUNDUM d.o.o., Vrba 18a, 4274 Žirovnica, s pripisom – ‘vračilo naročenega blaga’.

Koda kupona

Z vnosom kode pri spletnem nakupu izdelka oziroma delavnice prek spletne trgovine sunsevita.si prinaša koda kupona ugodnosti pri nakupu. Določene kode so časovno omejene. Kodo dobite kot nov kupec, prek e-obvestil, SMS obvestil ali drugih medijev. Koda je lahko izražena v obliki % popusta ali v fiksnem znesku. Kode za popust ni možno menjati za denar. Kode ni možno seštevati.,

Intelektualna lastnina

Oznaka ”Sunsevita” v svoji besedni in / ali grafični obliki označuje blagovno znamko ponudnika in je predmet njegovih intelektualnih pravic brez časovnih ali teritorialnih omejitev. Vsa gradiva na spletnem mestu, vključno z besedilom, grafikami, slikami itd., ki so del spletnega mesta, se štejejo kot intelektualna lastnina ponudnika in kot taka zaščitena v skladu z zakonom o industrijski lastnini in / ali zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah. Z uporabo spletnega mesta stranka ne pridobi nobenih intelektualnih ali drugih pravic v zvezi z materiali iz zgornjega odstavka. Prepovedana je uporaba spletnega mesta na način, ki krši pravice ponudnika. Ta po seznanitvi s kršitvijo pravic intelektualne lastnine in/ali avtorske pravice sprejme ustrezne pravne ukrepe proti stranki kršiteljici in sproži vse postopke skladno z zakonodajo. Brez pisnega soglasja ponudnika je prepovedana kakršnakoli reprodukcija, distribucija in/ali uporaba kakršnegakoli elementa spletnega mesta, vključno z logotipom in samim imenom Sunsevita. Stranka ne sme izbrisati, pokriti, preprečiti branja ali spreminjanja blagovne znamke, obvestil o avtorskih pravicah ali drugih oznak v zvezi s pravicami intelektualne lastnine. Prav tako je prepovedano kopiranje, trgovina, distribucija, spreminjanje materialov ali ustvarjanje odvisnih del, ki temeljijo na materialu, ki je na voljo na spletnem mestu, brez predhodnega pisnega soglasja ponudnika.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik vzdržuje spletno stran in vso ponudbo na njem tako, da je praviloma dostopna 24 ur na dan, vse dni v letu. Možni so izpadi dostopa do spletne strani zaradi izpada delovanja ali tehničnih napak opreme na strani ponudnika ali internetnih ponudnikov ali opreme na strani stranke, za kar ponudnik ne prevzema odgovornosti. Odgovornost podjetja za kakršnokoli škodo ali nevšečnosti, ki bi zaradi tehničnih razlogov stranki nastale zaradi prekinitve delovanja ali motenega dostopa do spletne strani, je v celoti izključena.

Prijava na brezplačne e-novice

S prijavo na e-novice se oseba strinja, da bo na elektronski naslov prejemala e-novice, v katerih so objavljeni:

  • članki in ostale avdio-video vsebine s področja zdravja;
  • aktualna ponudba izdelkov in storitev ponudnika;
  • napoved različnih dogodkov ponudnika;
  • marketinška obvestila.

Odpoved iz brezplačnih e-novice je možna:

  • s klikom na gumb odjava na dnu posamezne e-novice ali
  • pisno na e-poštni naslov info@sunsevita.si

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Končne določbe

Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb teh splošnih pogojev. Vsak dokument je označen z datumom začetka veljavnosti njegovih določb. Veljavna različica splošnih pogojev bo vedno na voljo na https://sunsevita.si/splosni-pogoji/. Z nadaljevanjem uporabe spletnega mesta po spremembi splošnih pogojev se kupec strinja s spremenjenimi splošnimi pogoji. V kolikor bi se ugotovilo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nezakonita, nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi. Stranka jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev in da za izvajanje vaših obveznosti iz teh splošnih pogojev ne potrebuje soglasja ali odobritve s strani katerekoli tretje osebe.

Posodobljeno dne 27.07.2022